My little assistant


Hi girls, I just lovee these photos. My little assistant is here and she is helping me with this new blog post. I am so happy because I have adopted this beautiful puppy and she makes me happier every day. This is one casual outfit for this warm days and perfect for summer. Kisses 


Zdravo drage devojke, danas imam specijalnog malog gosta. Pretpostavljam da ste se svi već upoznali sa Pekom, a ona će danas biti moj mali pomoćnik u ovom postu. Peka je jedna od nalepših stvari koje su mi se dogodile u zadnjih godinu dana i presrećna sam jer me ovo malo čudašce čini svakim danom sve srećnijom. Nisam ni verovala da jedno malo štene može da pruži toliku ljubav i odanost. Ovo je jedan casual opušten outfit, za svakodnevne varijante. Odličan za toplo vreme, ali i za promenljivo vreme koje je u našem gradu jako često zadnjih dana. Pa kad počne u sred dana da pada kiša i vreme se sa 40 stepeni spusti na 10 uvek treba imati košulju ili džemperčić da bi se ogrnuli i zaštitili od hladnoće i kiše. Uživajte i javite mi kako vam se sviđa... Ljubimo vas obe!

Top H&M
Shorts Bershka
Shirt Springfield
Bag Carpisa
Sneakers Tommy Hilfiger

Photography by : Petar Jovanovic Photography









You Might Also Like

11 comments

  1. Peka je prava slatkica, a i ti takođe! :D Super post ♥

    Posjetite moj blog, novi post je na njemu!
    lifestyleandfashioncorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Cute puppy:) You look beautiful:)
    kisses
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. So sweet!! I loved the pics

    xx LL

    www.lalouuula.com

    ReplyDelete
  4. Oh, super cute! I always want to adopt a puppy but still don't have enough courage yet. What's her name ? <3 Anyway, love your halter neck top! :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |INSTAGRAM|

    ReplyDelete
  5. Aa slatkica malena!! Super post, slike su predivne <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  6. Pas je preeesladak kao i ti :)

    Novi post je na blogu,posjetite ako zelite highgirlss.blogspot.com VELIKO HVALA!

    ReplyDelete
  7. Cute puppy! Pretty look!

    http://chicglamstyle.com

    ReplyDelete